| Datum |
Autor |
Text |
| 2013-05-20 22:36 |
leni79 |
Fakt škoda, Martine, že jsme tě tam nepotkali, mohli jsme zhodnotit zážitky, i když, Tomáš v cíli mluvil ještě míň než normálně :-DD Fakt seš dobrej, žes to dal v tom dešti, to by mě asi dost otrávilo , jít pak celý den v mokrých botách. |
| 2013-05-20 18:45 |
Martin77 |
|
| 2013-05-20 18:33 |
karkoska |
Martine77 a v kolik jsi ráno vyšel z Hájů? škoda, že jsme se v cíli nepotkali. Byli jsme tam cca do 20:00 ještě asi 7 lidí z SA. Odjížděli jsme vlakem ve 20:08 |
| 2013-05-20 18:21 |
Martin77 |
|
| 2013-05-19 20:17 |
karkoska |
kkasek: mno a nebo máš špatné ponožky. |
| 2013-05-19 19:30 |
kkasek |
Můj obdiv pro padesátníky a více km. Kvůli počasí jsme vyšlápli v 10.45. Nakonec jsme dali s kamarádem 30 ze Sedlčan. 50ka nás taky lákala, ale těch 30 je pro mě tak akorát, aby mě to bavilo. Bohužel od 10. km jsem začal cítit ukazováčky na obou nohách. Asi mám špatné boty nebo neumím chodit. |
| 2013-05-19 08:03 |
karkoska |
Martine77 - máš můj obdiv :-) V kolik jsi dorazil do Prčic? |
| 2013-05-18 21:51 |
ptolemaios |
Pro děvčata která se mnou šla 30 km z tábora a s kterými jsem se nestihnul rozloučit díky za příjemnou společnost v první polovině závodu,bohužel stačilo malé zdržení a už sem vás v tom davu nenašel někdy na nějaké akci nashle. |
| 2013-05-18 21:40 |
Martin77 |
Splneno! Skoda deste, kvuli kteremu bylo mnoho dlouhych kilometru bahnem, mokre boty do 50. km a dva pary ponozek malo. |
| 2013-05-18 07:32 |
Pepa |
To asi vadi, protoze nedostanes registracni karticku a mapu, ale me se moc nechce do toho pocasi... |
| 2013-05-18 07:30 |
jara |
@Pepa: na ofiko stránkách píšou start 8:30-9:30, to nevadí? Já jsem na Pochodu nebyl, tak nevím... |
| 2013-05-18 07:24 |
Pepa |
Ja bych dal sraz az kolem 11 a pozdeji, to uz se to vycasi:)http://www.yr.no/place/Czech_Republic/Prague/Prague/hour_by_hour.htmlv tomhle pocasi to fakt nema moc cenu:-( |
| 2013-05-18 07:03 |
jara |
Dal bych sraz cyklo az v 9h, nemá cenu se hnát do deště. |
| 2013-05-18 06:47 |
xxx |
To se vybere :-) |
| 2013-05-18 06:15 |
H@nzek |
Tak co říkáte na to počasí? Nikdo nic :-) Všichni jen nevěřícně zírají z okna :-)) |
| 2013-05-17 21:06 |
ptolemaios |
Nika já du z tábora 30 km nevim jestli se ještě někdo přidá ale pokud si ráno stihneš zprávu přečíst tak mi do vzkazu napiš číslo na mobil at se najdem |
| 2013-05-17 20:42 |
Nika |
Ahoj všichni, kdo jde trasu 30 km z Tábora. V Táboře na autobusovém nádraží odkud se vychází budete v 8:50,můžu se k vám přidat, až v Táboře? Díky. |
| 2013-05-17 18:50 |
Hanka |
Tak se pridavam na trasu z Bystrice, Honzo muzes mi taky koupit listek ? |
| 2013-05-17 14:39 |
leni79 |
V tabulce je vás z Bystřice 11 :o) Sraz v Prčici bych taky neřešila, pokud tam dolezu, asi budu ráda, že jsem ráda :-) |
| 2013-05-17 14:32 |
H@nzek |
Vlastně 8 potvrzených :-) |
| 2013-05-17 14:30 |
H@nzek |
to leni79: pokud vím tak Bystřice 7 osSrazy v Prčici bych neřešil, máme mobily, můžem se dohodnout na místě :-) |
| 2013-05-17 14:19 |
Marek F.N. |
Srazy už se celkem vyřešily, co nějaké časy na potkání se v Prčici. Třebas v každou celou od dvou do pěti u zámku? Na náměstí bude narváno, takže u stánku s klobásou se možná potkáme, ale stěží poznáme :-) |
| 2013-05-17 14:07 |
leni79 |
Kolik Vás teda jde s té Bystřice? My jsme z Čerčan jenom 2 :-( |
| 2013-05-16 22:49 |
xxx |
To zní schizofrenicky :-) |
| 2013-05-16 22:07 |
H@nzek |
Tabulka obsahuje možné varianty, ale pokud to někoho znervózňuje, tak to jdu opravit :-) |
| 2013-05-16 22:05 |
ptolemaios |
Jak je to s tou tabulkou odkud kdo jde jestli dobře vidím tak h@nzek jde současně ze tří míst je to vůbec fyzicky možné? |
| 2013-05-16 21:49 |
kesi007 |
Ja myslim, ze nas Cercania uvidia az v Prcicich na namesti - u klobasy s pivem :-) |
| 2013-05-16 19:52 |
karkoska |
Početný Bystřický teame, až ucítíte během pochodu takový silnější vánek, tak to Vás právě minul tým z Čerčan. Druhou část trasy máme totiž společnou :-) |
| 2013-05-16 19:33 |
phuguri |
Honzek-pridavam se, vyhovuje mi odjezd v 7.44, a v 7.30 jsem na nadrazi. Koupis, prosim listek i pro me ? diky |
| 2013-05-16 15:51 |
ptolemaios |
Pokud by se kupoval spol. lístek z Prahy na 30km tak dejte vědet |
| 2013-05-16 13:50 |
Nika |
Taky pojedu tím vlakem v 7:15. Nika |
| 2013-05-16 13:14 |
leni79 |
Pavle, to samozřejmě víme, ale zkoumáme, kolik to jde po silnici, že by se člověk třeba mohl rozhodnout pro trasu, která jde po silnici míň. |
| 2013-05-16 13:05 |
VikkyS |
Trasu z Tábora jsem už šla v loni, takže pokud ji moc nezměnili, nebyla špatná. Možná bych i doma dohledala mapu. Jelikož se musím nejdřív dopravit do Prahy, tak vlak v 6:44 pravděpodobně nestíhám, pro mne zbývá nejdříve ten rychlík v 7:15. |
| 2013-05-16 12:39 |
Pavel.24 |
Plánek s trasou obdrží každý účastník na startu. |
| 2013-05-16 12:15 |
leni79 |
Bohužel, trasy nikde nejsou, ale bývají prý bohužel hodně po silnici :-( |
| 2013-05-16 11:06 |
HonzaV |
Já se také přidám na 30km z Tábora. |
| 2013-05-16 11:02 |
PepaM |
To VikkyS a Nika: Také půjdu trasu 30km z Tábota...i to je dost :-). Akorát jsem nikde nenašel mapu trasy...chtěl jsem se podívat, jestli to nevede moc po silnici. |
| 2013-05-16 09:46 |
H@nzek |
Pro všechny co jdou z Bystřice, tak zítra sem dám info co a jak. Případně mi napište do vzkazů a já vám pošlu telefon. Kdo pošle ráno v sobotu SMS, tomu koupím lístek. Peníze vyrovnáme ve vlaku. |
| 2013-05-16 09:38 |
karkoska |
Kdyby náhodou se někdo chtěl přidat na 50 km trasu z čerčan, tak mi nejpozději do pátku 20:00 napište vzkaz. Budu kupovat jízdenku přes internet, abychom se mohli sejít rovnou u vlaku v 6:40. |
| 2013-05-16 09:36 |
Nika |
VikkyS jdu taky 30 km z Tábora. Jedu vlakem 6:44 nebo v 7:15. Nika |
| 2013-05-16 09:35 |
kesi007 |
to H@nzek: 7:25 ve fronte na listky? ak budes kupovat hromadny listok, kupis mi jeden, peniaze mozem previest na ucet alebo dam cash na mieste. dakujem! |
| 2013-05-16 08:52 |
H@nzek |
to Roman: Sraz 7:25, může tam být hodně lidí. Nebo kdo napíše, tomu koupím společnou jízdenku. |
| 2013-05-16 08:51 |
moncakm |
V kolik dáme pro trasu z Bystřice sraz na Hlaváku? 7:30 nebo radši ještě o něco dřív? Vlak bude nejspíš docela narvanej a možná i fronta na lístky... |
| 2013-05-16 08:49 |
roman.cervenka |
H@onzek já se k tobě přidám. A sraz bych dal v 7:30 na Hlaváku u pokladen? |
| 2013-05-15 21:32 |
VikkyS |
To jsou tady jen všichni natěšení na dlouhé tratě? A nepůjde někdo z Tábora těch 30km? Já pojedu vlakem v 7:15 z Prahy, hl. nádraží a v Táboře je rychlík v 8:50, tak kdyby se chtěl někdo přidat, budu ráda. :-) |
| 2013-05-14 14:55 |
kesi007 |
7:44 odjazd! sikovne. snad nebude velmi prsat :-( |
| 2013-05-14 14:12 |
H@nzek |
Kdyby to někdo hledal: http://www.praha-prcice.cz/download/jizdni_rad_2013.pdf |
| 2013-05-14 14:01 |
kesi007 |
Bystrice je ok. pridavam sa :-) |
| 2013-05-14 13:02 |
moncakm |
Asi my :) |
| 2013-05-14 12:53 |
H@nzek |
Rozhodl jsem se pro pohodových 35km z Bystřice u Benešova. Viděl bych to na odjezd 7:44 z Hl.nádr. Když půjdeme cca 5km/h v 16h jsme v Prčici :-) Kdo se přidá? Snad tam nebude nával :-) PS: změny, třeba dřívější odjezd, možné :-) |
| 2013-05-13 10:44 |
kesi007 |
ja vaham urcite :-) zvazujem Benesov alebo Bystricu.. |
| 2013-05-13 10:38 |
leni79 |
A není někdo, kdo by se k nám ještě chtěl přidat na 50km z Čerčan? Včera jsme trénovali (Hopsa hejsa 38km) a celkem v pohodě. Každopádně uzrál čas na aktualizaci tabulky :-) |
| 2013-05-13 10:29 |
moncakm |
Ahoj,kdo chcete jít pěší trasu 35km z Bystřice?Kdo 44 z Benešova?A kdo mezi těma dvěma trasama ještě váhá a nemůže se rozhodnout? :) |
| 2013-05-11 15:43 |
xxx |
Do přiloženého excelu jsem doplnila řádky "START" a "SRAZ". Starty jsem dala nejdřívější možné. Můžete si to upravit. Pak v souboru najdete nový řádek "SRAZ", který můžete využít pro určení srazu např. na Hlaváku, pokud se na start budete dopravovat vlakem. |
| 2013-05-11 15:29 |
xxx |
|
| 2013-05-11 07:43 |
kesi007 |
Pardon! Uz som v tom nasla system! :-) nejaky meetingpoint na trasu z Benesova? Az tam alebo uz z Prahy? Sla som Prcice len raz a tak sa rada pripojim. Dakujem! |
| 2013-05-11 07:24 |
kesi007 |
Ten Opatov je pre cyklistov? Co pesi? :-) |
| 2013-05-10 23:31 |
xxx |
Navrhuji se sejít na Opatově v 8:30. Koho znám, tomu můžu koupit lístek. |
| 2013-05-10 22:43 |
PetrM |
tady je obvykla cyklo-trasa http://www.mapy.cz/s/78HW muzete si zobrazit i vyskovy profil, pro ty co to pojedou poprve. Letosni trasy jsou zverejneny az v den zavodu takze se muze trasa mirne lisit. |
| 2013-05-10 21:42 |
PetrM |
Cyklisti: Start na Opatove byva hodne narvany (cyklistama). Minule jsem cekal cca hodinu ve fronte. Pokud chcete si toto usetrit, tak se muzeme nejak domluvit na hromadnem nakupu, coz obnasi se sejit v konkretni cas. Navrhy? |
| 2013-05-10 14:59 |
leni79 |
Mirku, přípravný trénink je naplánovaný na tuto neděli, nevšiml sis? http://www.spolecneaktivity.cz/akce/hopsa-hejsa-do-brandejsa |
| 2013-05-10 14:55 |
Donna |
Do Prčic, vůbec nevím s kým a odkud půjdu! :-) |
| 2013-05-10 14:38 |
simiri |
jak to Leni vypadá s tim pripravnym treninkem, který jste s Tomem měli v úvahu? Rad bych se zucastnil a pak volil podle toho. |
| 2013-05-10 13:31 |
leni79 |
Mám pocit, že budu ráda, když dolezu na vlak a pokud si sednu do hospody, tak už nevstanu :-)) Tak co, přidáte se k nám někdo na tu padesátku??? |
| 2013-05-10 11:48 |
Pavel.24 |
Kdo bude mit hlad a chut na neco dobreho, tak cestou k autobusum je po leve strane hospoda, kde dobre vari. Teda aspon vzdycky varili. |
| 2013-05-10 11:35 |
moncakm |
Verčo, je to přesně jak říká Honza; náměstí plný lidí, na místo v restauraci bych v tomhle případě asi až tak uplně nespoléhala :) |
| 2013-05-10 09:22 |
karkoska |
Mno asi by bylo nejjednodušší si na místě zavolat, protože tam bude 20 000 lidí, takže těžko předpovídat místo. Mno a my pěší turisti dorazíme na 20 hodinu, což cyklisti tam už nebudou, když to chcete tam a zpět :-) Takže zkrátka to chce definovat ty skupinky ne? :-) |
| 2013-05-10 08:41 |
H@nzek |
Náměstí je jedna velká zahrádka, plná lidí :-) |
| 2013-05-10 08:23 |
xxx |
Souhlas :-) Tušíte někdo, je tam nějaká restaurace se zahrádkou ? Zahrádku preferuji kvůli cyklistům. |
| 2013-05-10 07:51 |
prhn |
Ahoj, naplánovat nějaké společné setkání v cíli je dobrý nápad. Petr :-) |
| 2013-05-09 18:27 |
karkoska |
Plánuje ještě někdo tu 50 km trasu? Nebo půjdu jenom s Leni79? A sejdeme se někde v cíli ostatní skupiny? |
| 2013-05-02 16:03 |
xxx |
Tome, já tu nechám všechny trasy. Nebudu přeci někomu nakazovat, že musí jít právě jednu z těch, které já předvyberu :-) Je na každém, aby do tabulky vyplnil své finální stanovisko a nebyl tam např. 3x s otazníkem :-) |
| 2013-05-02 15:54 |
karkoska |
Protože se to blíží, chtělo by to pomalu dolaďovat a stanovit třeba 3 trasy, které se půjdou, aby se mohli lidi rozhodnout a doladit to. Já nejspíš půjdu s Leni79 těch 50 km z Čerčan. Takže prosím nechat tuto variantu na 50 km :-) |
| 2013-04-11 18:39 |
xxx |
Nestraš :-) |
| 2013-04-11 18:20 |
Jirk@ |
Uvažuju, že by tohle mohl být vhodný trénink na úplňkový výlet "Na Okoř.." |
| 2013-04-08 23:49 |
Kajousek |
Mně to asi nevyjde, mám pracovní víkend. Jedině že by mi zas něco odpadlo jako tuto neděli. |
| 2013-03-02 11:52 |
Tetek |
Doznání je každopádně polehčující okolnost :-) |
| 2013-03-02 11:16 |
karkoska |
No vidíš, že jsem nekecal. Když to říkají i v televizi, pak je to pravda :-D |
| 2013-03-02 11:11 |
Donna |
http://www.youtube.com/watch?v=y8RDg6pYn8s |
| 2013-03-02 11:10 |
karkoska |
JJ Terko je to jak říkáš a myslím že to nikdo cizí nepochopí o co tu jde :-)A díky Donno, že ses přiznala. Páč to je polehčující okolnost.... |
| 2013-03-02 11:07 |
Tetek |
Nápodobně :-))) |
| 2013-03-02 11:05 |
Donna |
A mam vás dost :-D :-D :-D |
| 2013-03-02 11:04 |
Donna |
Svůj jsem smazala, abych ho opravila a přidala do něj odkaz, ve kterém najde Terka ten svůj domněle ztracený příspěvek. |
| 2013-03-02 11:03 |
Tetek |
...to říkám, že je to mazec :-) |
| 2013-03-02 11:00 |
karkoska |
Donno, já jsem tvůj vzkaz stihl přečíst dřív než jsi ho smazala, takže jsem tě odhalil :-D |
| 2013-03-02 10:50 |
Donna |
Nikdo nic nesmazal, proč by někdo mazal zrovna tohle? Jen sis Terko, spletla diskuzi. |
| 2013-03-02 10:46 |
Tetek |
Jj, je to mazec, Tome :-) |
| 2013-03-02 10:40 |
karkoska |
Tady to někdo furt maže :-) |
| 2013-03-02 10:39 |
Donna |
Terko, na tohle téma se mluví tady:http://www.spolecneaktivity.cz/akce/napady/pochodem-z-detskeho-domova |
| 2013-03-02 10:36 |
Donna |
|
| 2013-03-02 10:26 |
Tetek |
Mě tady zmizel komentář......hm :-( No tak znovu: děti nám v dd jen tak nepujci, nejsou to cvičene opice, ale pokud máš Petře (Mustafa) typ na konkrétní dd, tak bysme to mohli zkusit....děti většinou materialne nestradají, spíš jim chybí "styk" s reálnými situacemi.... |
| 2013-03-02 08:33 |
Božský Bob |
|
| 2013-02-25 14:18 |
Kolbaba71 |
Rozhodnu se podle aktuální kondice. Rozhodně ale na kole. |
| 2013-02-25 09:11 |
Mustafa666 |
Nechám si to projít hlavou (nápad dobrý, ba skvělý, ale dd ti "nepůjčí" děti jen tak...) |
| 2013-02-24 21:13 |
karkoska |
Já to organizovat určitě nebudu, protože chci jít delší trasu a k tomu děti nepotřebuji :-)Byl to jen nápad a rád se svých autorských práv vzdám pro dobro ostatních.... |
| 2013-02-24 21:06 |
prhn |
Ahoj, Karkoska dooost dobrý :-)). Ale to už je vyšší level :-)... zkusím si vystačit z vlastních zdrojů :-)... ale když to zorganizuješ, nebráním se taky pomoci. Petr :-) |
| 2013-02-24 20:52 |
xxx |
Špatný nápad to není. Netuším, jestli by nám je půjčili a co víc, jestli bychom je uhlídali. Když to zorganizuješ, tak tu dětskou jako doprovod půjdu :-) |
| 2013-02-24 20:46 |
karkoska |
Když už tolik chcete jít dětskou trasu s dětmi, tak co to pojmout trochu na vyšší úrovni? Udělejte dobrý skutek a domluvte se s dětským domovem, že jejich svěřence vezměte na procházku. Děti se provětrají a Vy si budete mít radost, že můžete jít 23 km. A pokud o Vás natočí TV Nova reportáž o tom co jste vymysleli, uděláte navíc ještě radost Jirkovi, že mu propagujete jeho projekt.... a to se vyplatí, nebo ne? |
| 2013-02-24 20:42 |
xxx |
Tak já Ti jí snad Petře vypíšu :-) |
| 2013-02-24 20:36 |
prhn |
Ahoj, souhlasím... a na trasu s dětmi chodí i také sympatické maminky :-))... Petr :-) |
| 2013-02-24 20:20 |
xxx |
No, hlavně se provětrat, protáhnout, přijít na jiné myšlenky :-) |
| 2013-02-24 20:05 |
prhn |
Ahoj, taky mám rád jen ty hodné :-)... to jsou většinou jen ty dočasně půjčené :-). Myslím, že podle komentářů na zdi nebudu sám. Jdeme délku trasy na pohodu a pro čerstvost sil na oslavy v cíly :-))... Petr :-) |
| 2013-02-24 19:16 |
xxx |
Děti mám ráda, ale jen ty hodné :-) |
| 2013-02-24 19:08 |
xxx |
No to je pravda. Bereš děti? |
| 2013-02-24 18:12 |
prhn |
Ahoj, v tabulce nejsou dětské trasy 23 a 26 km? Petr :-) |
| 2013-02-17 18:24 |
karkoska |
Takže se nakonec asi bude dělat tabulka dětí a nikoliv tras .... |
| 2013-02-17 18:13 |
xxx |
Já tu měla teď jedno dítě na návštěvě, je to neuvěřitelná kalamita. |
| 2013-02-17 18:11 |
Tetek |
Můžu taky domluvit "zápujčku" dětí, akorat jsou trochu hyperaktivní, takže 28km pro ně bude asi málo :-)) |
| 2013-02-17 18:11 |
karkoska |
Díky za objasnění, Donno :-)xxx - asi to nebude nakonec třeba. Zatím to vypadá na NVDBSA (Neuvěřitelně Velká Dětská Banda Společných Aktivit) a tam tolik možností není... :D |
| 2013-02-17 17:16 |
xxx |
Karkoška: Tabulka s trasami bude, teď mám ale zavirovaný pc. |
| 2013-02-17 16:53 |
PepaM |
Co se zkusit poptat v mateřských školkách? Třeba by nám nějaké děti půjčili :-) |
| 2013-02-17 16:10 |
prhn |
Ahoj, mám jednu dobrou kámošku co má 5 vlastních dětí (je i na SA)... Zkusím jí přemluvit aby taky šla. Nebo domluvím zápůjčku... a hned budou volné vstupenky na dětskou trasu :-)... Nedá se spoléhat jen na (_!--(_!_) a taky by se to děcko opravdu na startu špatně dokazovalo... Petr :-) |
| 2013-02-17 15:32 |
Donna |
karkoska - http://www.youtube.com/watch?v=5AjiggWUHDM |
| 2013-02-15 12:56 |
melidonos |
Karkoska,plodit muzes, ale spatne by se dokazovalo, ze to decko v brisku jde take pochod. A jeste na nej fasovat boticku, by byla drzost. :-)) Vasek |
| 2013-02-14 16:13 |
karkoska |
Tak od toho se distancuju :)Já děti krást ze školky nebudu a plodit je kvůli tomu narychlo taky nebudu.... |
| 2013-02-14 15:15 |
Marcela77 |
Taky bych si musela sehnat nějaké dítě.:-) Ty trasy 30 km a víc už by na mě bylo moc. |
| 2013-02-14 15:10 |
Andrea B. |
Ty jo, tak jdeme shánět děti :D |
| 2013-02-13 14:58 |
Pavel.24 |
Jj, jednou me tam nechteli pustit, ze s sebou mame malo deti, ale dali si nakonec rict :o) |
| 2013-02-13 14:44 |
Mustafa666 |
Tak ještě pozor na to, že počet doprovázejících je omezen vzhledem k počtu dětí:-D |
| 2013-02-13 14:13 |
Pavel.24 |
To mam zajistene, jdu s kamaradem, ktery je doda :o))) |
| 2013-02-13 14:06 |
H@nzek |
Pavel.24: Tětské trasy jen jako doprovod nezletilých, nejlépe s kočárkem :-) |
| 2013-02-13 14:06 |
Andrea B. |
Tak se budeme maskovat za deti? To by slo ;)))) |
| 2013-02-13 13:43 |
Mustafa666 |
Já se budu definitivně rozhodovat až někdy duben/květen, podle toho na co se budu cítit (resp. co budu mít v té době aktuálně nachozeno)Takže žádný spěch;) |
| 2013-02-13 13:41 |
karkoska |
Proč ještě není ona tabulka s trasami? Šup sem s ní. |
| 2013-02-13 13:31 |
Pavel.24 |
Já to mám jasné, jdu 23km dětskou trasu z Votic :o) |
| 2013-02-13 13:23 |
Andrea B. |
Ja bych sla taky,ale asi bych nedala tak dlouhy trasy :( |
| 2013-02-13 13:22 |
Marek F.N. |
Přidal bych se na kole k někomu, kdo pojede do 100 km po silnicích. Teda pokud nebude hrozit déšť, extra zima a kolegové mne nestáhnou do Jizerek :-) |
| 2013-02-13 13:00 |
Vlaďka P. |
Já jsem pro pěší pořádný výšlap:-) Těším se |
| 2013-02-13 12:57 |
Lioneska |
Karkoska: ale říkat nechám to vorvaňovi je přece strašně dloouhýý... :() |
| 2013-02-13 11:39 |
Pavel.24 |
Mustafa: :oD |
| 2013-02-13 10:09 |
Mustafa666 |
http://www.youtube.com/watch?v=y6Fkh1BnLIg |
| 2013-02-13 10:06 |
karkoska |
Hmm zajímavé, a nemělo by se spíše mluvit o vorvaňovi? Protože on má největší hlavu ze všech možných tvorů co známe - viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Vorva%C5%88_obrovsk%C3%BD Takže správně by se mělo říkat, necháme to vorvaňovi :-D |
| 2013-02-13 10:06 |
karkoska |
|
| 2013-02-13 09:15 |
Lioneska |
Vrst, karkoska: přesně tak, ten víc ví :) |
| 2013-02-12 08:07 |
karkoska |
To už je druhý kůň v posledních dvou dnech o kterým čtu na diskuzi. Nechápu co s tím má tohleto zvíře společného. Je něco co nevím? Může mi to někdo objasnit. Díky :-) |
| 2013-02-11 23:25 |
Lioneska |
Já to jela na kole před pár lety, ale jen tam a zpět vlakem. Myslím, že jsem i s menším zakufrováním najela kolem 90km a stačilo mi to. Uvidíme, necháme to koňovi... |
| 2013-02-10 20:27 |
Mustafa666 |
Asi to dáme dohromady jak kdo bude chtít - za mě asi tak k těm 35 km (Olbramovice, Vožice) to je pro mě na den tak akorát.Jinak májový průvod to místy opravdu je:-)) Ale jak psala Donna, on to stejně člověk po čase přestane vnímat i se to postupně trhá;) |
| 2013-02-10 19:43 |
Mustafa666 |
|
| 2013-02-10 16:08 |
Pepa |
Ahoj Oto, ja jsem taky pro letos to dat cele na kole tam i zpet, pokud bude vhodne pocasi:-)Kdo se k nam jeste prida?:))) |
| 2013-02-10 14:52 |
Jeannette |
|
| 2013-02-10 12:15 |
prhn |
Ahoj, májové masové pochody taky mají něco do sebe... člověk si při nich pokecá a seznámí se s mnoha novými a zajímavými lidmi :-)... A jelikož nejsem na SA vyhlášený kilometryžrout Karkoska, tak se spokojím s trasou lehčí střed. O to více mi potom zbyde síly na bujarou společnou oslavu na náměstí v Prčicích... Petr :-) |
| 2013-02-10 11:48 |
karkoska |
Co sem koukal na pravidla, v případě 70 musíte předložit potvrzení od lékaře, že to přežijete, takže to asi nebude tak snadné a spokojím se s 50 :-) |
| 2013-02-10 09:47 |
moncakm |
70 je opravdu výzva :)) |
| 2013-02-09 21:39 |
H@nzek |
karkoska: vypadá to přesně tak jak si to popsal :-) |
| 2013-02-09 21:30 |
Jeannette |
karkoska: Tak májový pochod by mě taky děsil...vrst: A jak to tedy vypadá, když se jede na kole??? |
| 2013-02-09 21:26 |
Donna |
Masovka, no. Cíl v Prčicích je samozřejmě plnej lidí. Ale po tý štrece už to tak nevnímáš :-) |
| 2013-02-09 21:18 |
karkoska |
Mě vcelku děsí 20 000 lidí, co se toho zúčastňují. Neumím si moc představit, že bych šel takovou dálku v májovém pochodu. Pak dojdete polomrtvý do cíle a jet pak zpět do Prahy v narvaném autobuse nebo vlaku a stát na jedné noze, to nevím nevím :). Může sem někdo zkušený napsat jak to vypadá ve skutečnosti? |
| 2013-02-09 21:02 |
xxx |
Kdo je tu IT ???? Potřebuji, prosím, pomoc :-) Myslím, že moje registrační tabulka v popisu akce nefunguje :-) |
| 2013-02-09 20:56 |
H@nzek |
také 40-50km, ale nebráním se ani kratší variantě, stejně není žádný rozumný důvod to chodit, proto mám již 4 botičky :-) |
| 2013-02-09 20:23 |
Jeannette |
vrst: Tak to je výzva, to se mi líbí... Jedu s Tebou ! :) |
| 2013-02-09 19:39 |
karkoska |
Mně by zajímalo, jestli by se tu našel někdo, kdo by dal těch 70 km pěšky. Já bych to viděl jako velkou výzvu a rád bych to zkusil.... |
| 2013-02-09 18:55 |
Ota |
jsem pro kolo, jak loni, ze Pepo? A letos tam i zpet, cely :) |
| 2013-02-09 17:37 |
Jeannette |
Šla bych to samé, co leni79 a nebo na kole těch 76 km z Opatova. |
| 2013-02-09 17:35 |
xxx |
Asi sem vložím xls s trasami, ať si každý zvolí, co mu vyhovuje. Na závěr se všichni setkáme v nějaké restauraci. |
| 2013-02-09 17:28 |
leni79 |
Šla bych (pěšky) nějakou trasu 40-50km, ať to stojí za to! :-) |
| 2013-02-09 16:10 |
xxx |
To nebude mít tu atmosféru ;-) |
| 2013-02-09 16:05 |
KED |
a nechcete to radeji jit mimo termin oficialne poradaneho pochodu? ;-) |
| 2013-02-09 15:17 |
xxx |
ok, těším se :-) |
| 2013-02-09 15:15 |
moncakm |
Tak to ještě probereme v březnu ve štolách :) |
| 2013-02-09 15:13 |
xxx |
Myslím, že 70 Km nejsem schopná ujít. Pěší bych dala tak 35 Km maximálně. Můžeme ale udělat i více skupin. |
| 2013-02-09 15:11 |
moncakm |
Jak dlouhou trasu - pěší? |