Nápad Vyjádření podpory Francii

Detail akce


Odkaz:
https://www.spolecneaktivity.cz/akce/napady/vyjadreni-podpory-francii
Mapa:
http://www.rozhlas.cz/zpravy/regiony/_zprava/obrazem-solidaritu-s-obetmi-utoku-ve-francii-vyjadrily-v-praze-stovky-lidi--1441340
Začátek:
2015-01-10 16:00
Konec:
2015-01-10 16:30
Čas srazu:
-
Místo srazu:
)
Místo:
velvyslanectví Francie, Velkopřevorské náměstí 486/2, Praha 1
Kapacita:
0
Min. kapacita:
2
Cena:
0
Pozn. znamení:
Popis:
Ahoj, zítra 10.1. se chci vydat k francouzské ambasádě vyjádřit podporu Francii v souvislosti se středeční tragédií. Mělo by tam být další setkání, viz uvedený odkaz. Solidaritu s oběťmi střelby v pařížské redakci satirického týdeníku Charlie Hebdo přišly v dešti vyjádřit stovky lidí. Byli mezi nimi Francouzi žijící v Praze, Češi i turisté z různých zemí. Při shromáždění na Velkopřevorském náměstí u Lennonovy zdi se zapalovaly svíčky, účastníci Další shromáždění je na totéž místo naplánováno na sobotní 16. hodinu. Tak kdyby se někdo chtěl přidat, sraz by byl na Malostranském náměstí na zastávce tramvaje v 15.45.
Obrázek:
/content/data_storage/full/event_files/images/vyjadreni-podpory-francii/876633_798081_vlajky_rennes_17042613496107_f.jpg
Nápad:
Tip:
Soukromá:
Nástěnka ID:
6d383604-e99f-4379-a1c2-01b3c45556ed
Budoucí:

Organizátoři

Přezdívka Jméno Pohlaví Rok narození Spolehlivost Email Telefon
Liška Eva Z 1978 / 48 98 %

Účastníci

Přezdívka Jméno Pohlaví Rok narození Spolehlivost Email Telefon
Liška Eva Z 1978 / 48 98 %

Komentáře

Datum Autor Text
2015-01-12 18:45 isabel007 Tak super, Filipe, můžeš se toho tedy ujmout a vyhlásit to ;-)Ten tablet a NB mě napadl jen jako varianta pro ty, kdož by měli potřebu k danému tématu doplnit nějaká fakta z netu (po přečtení určitých komentářů zde v tomto duchu)...já osobně se bez toho ráda obejdu :-)Nechám na Filipovi, zda bude chtít předem navrhnout nějaká témata...já osobně bych to naopak nechala volně plynout, nebojím se, že by nebylo o čem mluvit :-)
2015-01-12 17:51 Mustafa666 S termínem nemám problém.Osobně bych se ale přimlouval, aby se aspoň rámcově určilo předem téma. Nejlépe aby organizátor/svolavatel prezentoval co ho zajímá, o čem chce mluvit - podle toho se pak mohou rozhodnout i ostatní. Může pak na začátku říct proč zrovna tohle, proč ho to oslovuje, jak se k tomu dostal (např. nějaký zážitek, film, kniha, události v rodině, ve světě...) a už se na to dá navazovat (a klidně volně přejít jinam).Ale to je můj pohled, pokud myslíš, že to bude fungovat i jinak, nemám s tím problém. (Naopak něco přitom hledat na notebooku nevím jestli je nejlepší..)
2015-01-12 14:48 Mája76 Super, já můžu, u mě bez problému :-)
2015-01-12 14:45 filip 1984 Ok, z mého pohledu by nebyl problém...
2015-01-12 14:37 isabel007 Filipe, Simčo, Markéto, Péťo: Mohli by jste všichni v pátek 23.1. od 18/19h být někde v širším okolí centra v nějaké čajovně či kavárně? Podle mě to má smysl tak od 5 lidí výš...předběžné potvrzení účasti před vyhlášením akce by bylo fajn :-) Vyjádřete se, díky...Průběh a témata bych nechala spontánně se vyvinout, aby si každý mohl říct, o čem chce mluvit...výběr je široký...jakákoliv hlubší témata k zamyšlení ze života ;-)Pokud by chtěl k tomu někdo dohledávat i nějaké podklady, tak tablet či notebook je povolen jako vsuvka ;-)
2015-01-12 10:35 Šmoulinka Tak je mi líto,bohužel nebudu moct jít.Mám v tyto dva dny po příjezdu domu jen hodinu na to abych se viděla se svými svištíky a zkontrolovala úkoly,pak jdou spát. Doufám,že si pak přečtu aspoň něco zajímavého v zápise :-).SIMČA
2015-01-12 10:16 Mustafa666 Jako u většiny akcí nemá smysl se moc dohadovat dopředu - prostě to vyhlaš a uvidíš zájem:-)Spíš bych se malinko zaměřil na to jak si konkrétně představujete průběh a témata?
2015-01-12 09:39 filip 1984 Ono je těžké vybrat termín, který by vyhovoval všem...Mě se teda taky spíš hodí to úterý,začal bych v půl osmé, Pampeliško, můžeš dorazit později...
2015-01-12 09:21 Mája76 Jinak jsem také pro čajovnu nebo kavárnu
2015-01-12 09:20 Mája76 Také bych se ráda přidala, odvahu rozhodně mám :-) a co nějaký čtvrtek? Mohla bych příští 22. nebo pátek 23. pak už do konce ledna se mi to nehodí, zas až v únoru
2015-01-11 23:22 Šmoulinka Děcka, Já jsem pondělky a úterky do večera v práci, končím v osm .Ráda bych šla, nešlo by to jindy?
2015-01-11 22:43 filip 1984 mě je to v zásadě jedno, třeba čajovnu... v úterý 20. mebo 27.1. ?
2015-01-11 22:36 isabel007 Filipe, já tě v tom podpořím :-) Ale obávám se, že moc lidí odvahu nesebere...Navrhuji spíš tu čajovnu nebo nekuřáckou kavárnu, třeba nějaké úterý?...A asi zatím jen jako nápad na akci. Jsem zvědavá na odezvu ;-)
2015-01-11 21:52 filip 1984 tak já bych nějakou takovou akci teda založil -:),hodila by se spíš čajovna nebo hospoda?
2015-01-11 20:52 isabel007 Péťo, to zní dobře :-) K něčemu podobnému můj návrh směřoval...představovala jsem si přátelské setkání několika lidí v nějakém příjemném prostředí za účelem si lidsky popovídat o všelijakých hlubších tématech ze života a nebát se projevit svůj názor a vidět reakce druhých a poznat se vzájemně i z jiného úhlu...
2015-01-11 20:25 Mustafa666 Ještě k víc k tématu těch setkávání - já osobně jsem chodil na seminář, kde jsme v několika lidech četli knihy. Konkrténě šlo tenkrát např. o publikace psychoterapeutů - po každé kapitole měl každý možnost k tomu něco říct, zkušenosti, názory... docela to fungovalo.Další příklad je třeba pořad "Duše K", ale tam to víc vyžaduje něčí vedení a znalosti, ta kniha je dobrá, že to částečně nahrazuje..
2015-01-11 20:06 Mustafa666 Nevidím překážek, nemá smysl dumat jaký zájem by mohl být nebo co to ovlivní - když to někdo chce iniciovat, asi není proti ničemu cokoli vyhlásit jako akci.Pavel: Nu, já rozhodně nevím co kdo měl k dispozici či ne a co měl dělat (Po bitvě každý generál..) ale určitě by se nestalo poprvé, kdy např. tajné služby něco podcenily (otázka je, jak by vypadal náš život, kdyby na každou hrozbu státní represivní složky nějak výrazně reagovaly.. Ono jich totiž je celkem dost). Každopádně od toho je ke konspirační teorii, že se jedná o nějakou manipulaci tajných služeb USA poměrně daleko (a asi to má co do činění s tím, že přichází od těch, kteří mají "jasno" že o totéž šlo 11. září)
2015-01-11 19:58 isabel007 Pavle, díky za příspěvek, ale ten nápad se netýkal politiky...nebo jen politiky (dočteš se níže)...a ani by se nejednalo o nějakou masovou pravidelnou akci, která by snad mohla pozměnit fungování webu...to je snad jasné, ne? :-)
2015-01-11 19:19 Pavel2014 Nebylo by od věci vyhlásit anketu.Něco ve smyslu:Účastnil by jsi se na webu posezení se zaměřením na politiku?a) ano, určitěb) ano, ale jen s lidmi, které dobře známc) spíše anod) spíše nee) určitě nef) nevímOsobně bych se toho nezúčastnil, neb stávající zaměření webu sa se mi libí - sportovně společenské akce bez politiky.
2015-01-11 19:14 isabel007 Simčo, díky za podporu nápadu...to už bychom byly 3 "první vlaštovky" :-)
2015-01-11 14:28 Šmoulinka Já jdu do toho taky i když ne na vse asi budu znát odpověď :-). Rozhodne je lepší diskuze ústní než li písmena. Napsat dokáže člověk cokoliv, ale zajímave jsou právě ony emoce a reakce o ktere je čtenář ochuzen.
2015-01-11 14:14 isabel007 Můžeš to zkusit, Filipe :-)Já už tomu moc nevěřím...lidi radši píšou přes internet, než se vyjádřit osobně a spontánně reagovat na podněty od jiných a hlavně z očí do očí...
2015-01-11 14:09 filip 1984 tak já bych něco takového vyhlásil, třeba by se určitá odezva našla..
2015-01-11 14:03 isabel007 Filipe, díky za podporu mého nápadu :-), který bohužel zůstal bez odezvy...Péťo, já radši sdílím osobně naživo a klidně v té čajovně ;-), než jen virtuálně...Lituji každého, kdo zde vyhlásí akci a ostatní mu z toho udělají na nástěnce internetovou diskuzi...proto jsem to taky chtěla nasměrovat na osobní rovinu setkání lidí, kteří by se chtěli do toho zapojit...marná snaha však.
2015-01-11 13:42 Pavel2014 Petře, hledám informaci o tom zda na varování Francie vyhlásila vyšší pohotovost ozbrojených složek. Tzn. před útokem.Čas od času je publikována zpráva, že ten či onen stát vyhlásil vyšší pohotovost a například zpřísnil dozor na nádražích, letištích a dalších místech.Ve Francii jsem zatím našel jen reakce až po útoku ...http://www.rozhlas.cz/zpravy/evropa/_zprava/odnoz-alkaidy-v-jemenu-hrozi-dalsimi-utoky-ve-francii-policie-zustava-v-pohotovosti--1441892
2015-01-11 10:04 Mustafa666 Pavle, nějak jsem ani v jednom odkazu (včetně těch co jsi sem nedal:-) nenašel, že by se odehrálo cokoli varovného, co by mělo konkrétní charakter (den útoku, konkrétní cíl...) Samozřejmě v tomto možném rozsahu, redakce neměla policejní ochranu přidělenu náhodou (i když když jeden policista nebyl dost, kolik jich tam vlastně mělo být, policejní regiment? V každé redakci nebo jiném potenciálním cíli?)Jinak USA jsou právě ti, kteří na nízké ceně ropy rovněž velmi prodělávají - ekonomika posledních let jde nahoru díky velmi nákladné těžbě právě břidlicového plynu - ta se ale za současných cen nevyplatí. Už se zavřela těžba v Texasu a omezuje se i jinde, přičemž investoři čekají návratnost...
2015-01-11 08:34 Pavel2014 Stojí za přečtení:http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/1998-parizsky-masakr-jako-soucast-planu-totalni-valky-v-saudske-arabiiPodle této zprávy varoval francouzského ministra obrany Jeana-Yvese Le Driana před hrozícím útokem na Charlie Hebdo http://english.alarabiya.net/en/News/middle-east/2015/01/05/Saudi-crown-prince-meets-French-defense-minister.html saudský korunní princ Salman Bin Abdulaziz Al Saud tuto neděli, avšak francouzské úřady nijak nereagovaly (snímek ze schůzky výše).Pokud byli francouzské úřady varovány, proč nebyla přijata patřčičná opratření?http://svobodnenoviny.eu/francie-vyzbrojila-teroristy-kteri-v-parizi-zautocili/http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/1431-vrazda-dvanacti-jsme-svedky-reprizy-falesneho-predstaveni-z-11-zari-opet-stejna-otazka-v-ci-prospech-islam-je-jen-jeden-valka-pod-cizi-vlajkou.htmhttp://www.zvedavec.org/komentare/2015/01/6280-sazky-jsou-vysoke-kdy-usa-hraji-ropnou-kartou-proti-iranu-a-rusku.htm
2015-01-10 22:55 filip 1984 Též bych byl pro udělat intelektuálně-filozoficky zaměřenou akci -:)
2015-01-10 22:33 karkoska Jaká je pravda toť otázka. Proto nevěřím ničemu preventivně. :-) Obvykle není nic černo-bílé.
2015-01-10 22:19 Mustafa666 Tome, nic objektivního neexistuje, nemůže, takže vždycky jsou různé výklady, názory, teorie... ale ne všechno, co jde "proti proudu" je automaticky pravda a nezmanipulované (a dokonce o manipulaci se nesnažící);)
2015-01-10 22:11 Mustafa666 Jíťo, takové věci jsou fajne třeba v čajovně (když už se nerozumuje u piva:-DNa druhou stranu, já mám spíš na témata jako je tohle raději internetové diskuse - jednak si člověk může co píše lépe promyslet a formulovat, jednak není od věci si k tomu leccos dohledat, přečíst, apod. -a to je dost časově náročné a třeba se tomu ani nechceš/nemůžeš věnovat nějaký delší čas v kuse, lidé co se účastní jsou různě zaměstnaní, apod.
2015-01-10 21:57 karkoska Zmanipulovat masy lidí bylo je a bude snadné. Stačí něco narafičit jako třeba v tomto případě a je to. Tím samozřejmě neschvaluji daný čin, ale viník je možná nastrčený, aby si opět někdo udělal alibi a mohl pak na někoho zaútočit. Vůbec bych se nedivil, kdyby vyšlo najevo, že za útokem ve Francii stojí opět nastrčený lidi z USA, stejně tak, jako to bylo 11 září apod. Prostě nevěřte všemu, co vám servírují zmanipulovaná média...
2015-01-10 21:39 isabel007 Teda Péťo, ty ses nám rozepsal...;-) A já myslela, jak to tu vyjímečně zahlcuji :-)Simčo a Markét: je fajn, že sdílíte můj názor :-)Docela se mi zalíbila ta představa udělat nějaké setkání a popovídat si někde v příjemném prostředí o různých hlubších tématech ze života. Akorát nevím, jak by bylo lepší zjistit potenciální zájem diskutujících...zda přes vyhlášení nápadu nebo založení diskuze?Bylo by zajímavé poznat lidi z SA i z jiného pohledu, než jen povrchně ze zábavných akcí...
2015-01-10 19:33 Mustafa666 Nezapomeňte, že obětmi islámského terorismu jsou především další muslimové a terorismus se zpravidla nerekrutuje v komunitách imigrantů - buďto jde o "vycvičené profesionály" ze zahraničí, případně o jednotlivce kteří se radikalizovali třeba díky kázáním na internetu.Imigrací spíš vzniká problém s další integrací, sociálně vyloučené lokality plné kriminality, apod. - na to konkrétně naše společnost rozhodně není připravená (vždyť do jaké míry jsme zatím dokázali vyřešit problémy s cikány, kteří tu žijí po staletí?) Takže rozumná imigrační politika je určitě na místě - tu ale ČR poměrně má a sleduje a na fakt, že je tu absolutní minimum jakýchkoli cizinců jsme možná často až zbytečně xenofobní..Jinak v tísících letech starých textech jako je Korán je plna věcí, na Bibli by nemusela zůstat "nit suchá", jde o jejich intepretaci, která je absolutně nutná. V tom má Islám velkou nevýhodu, kterou je právě jeho roztříštěnost, nejednotnost, neexistence závazných autorit a výkladů (neexistuje něco jako "islámský papež" nebo na koncilech příjmutá dogmata..)A co se týče odsudku těch radikálních a násilných výkladů nebo činů, tak se pomalu začínají angažovat představitelé jak duchovní tak političtí z těch "civilizovaných" zemí, např.http://www.globalpost.com/dispatch/news/thomson-reuters/140510/saudi-arabias-top-cleric-says-nigerias-boko-haram-smears-islam(Grand Mufti je vlastně někdo kdo vydává nejyvšší nařízení a provádí výklady z Koránu - v podstatě neexistuje vyšší duchovní autorita, pokud bychom se na Saudskou Arábii dívali trochu jako na Vatikán). A pokud sledujete, tak třeba v boji proti Islámskému státu (ISIL) se zapojují další muslimské státy - jak jsem psal prve, on je nebezpečný převážně jim a teprve dále pro "západ".A pro Honzu - Francie si nese tíhu svého kolonialismu, na nějaké větší změny už je patrně pozdě.
2015-01-10 19:08 Mája76 Když jsem psala příspěvek, tak mě něco podobného napadlo jak píše Isabel a je v tom hodně pravdy, stálo by to za to udělat nějakou takovou akci v duchu názoru na různou problematiku ve světě a že toho není málo... bohužel a bylo by zajímavé, jak kdo je tolerantní vůči jiným názorům. Já to zažila, za můj názor na nějakou věc mě takhle někdo odsoudil, nadával, že jsem hloupá, omezená a někdo rovnou řekl, že můj názor je špatný a jak můžu takhle myslet, tak to je přesně ta nadřazenost jak píše Isabel, úplně s tebou souhlasím
2015-01-10 16:17 Šmoulinka Souhlasim, v tom je velký kus pravdy.
2015-01-10 15:41 isabel007 Možná by stálo za úvahu vyhlásit akci, kde by se sešli lidé, které zajímají i hlubší věci na světě, než jen kam se zrovna půjdou ten či onen den zabavit...Bylo by zajímavé zjistit názory jiných lidí a popovídat si i na hlubší témata...jistě by to byla různorodá a mnohdy i nečekaná či pobuřující debata...a vidělo by se, zda i přes rozdílné názory dokážeme spolu komunikovat v pozitivním duchu a nezabít se za to! ;-) A zda bychom třeba našli i nějakou vzájemnou shodu? Protože přesně na základě těchto rozdílů v názorech a netolerance vůči jinakosti a nevůle se v míru pozitivně domluvit, kdy je třeba, aby obě strany udělaly nějaký ústupek a došly k nějakému kompromisu a vzájemné shodě, tak vznikají všechny konflikty, od těch nejmenších, až po ty zásadní - tragické...A nesmím zapomenout na jeden zásadní neblahý lidský rys, kterým je pro mnohé lačnost po moci, nadřazenosti nad jinými a jejich ovládání!Toto je jen malá úvaha nad konflikty všeobecně...nesměřuji to na nic konkrétního :-)Pardon za rozepsání...;-)
2015-01-10 14:57 Šmoulinka Tohle téma mne dost bere. ...prý jsou islámští imigranti vhodni právě pro soužití multikulturní společnosti. ...takový HOVADINA! ! Otvírá se mi kudla v kapse, přesto že nejsem rasista. Někdo kdo považuje znásilňování nezletilých za normální a posléze má právo dotyčnou nebohou ukamenovat za to že se nechala a jiný zvěrstva co mají v Koránu ...tak jestli to si sem pustíme, je to předurčeny konec všeho. :-/
2015-01-10 14:08 Mája76 Souhlasím s Liškou, navíc si myslím, že tohle s politickou nezodpovědností nemá co do činění, teroristi jsou jednotlivci speciálně vycvičení s islámským náboženstvím, udeří kdykoliv a kdekoliv, jsme zatím proti nim bezradní, je to opravdu největší teroristický čin ve Francii, u nás se už prý dělají bezpečnostní opatření, ale zatím se o tom moc v médiích nemluví, asi nechtějí zatím lidi strašit. Viděla jsem dokument o islamizaci Evropy a není mi z toho dobře, za kolik let bude převládat islámské náboženství ve Francii, Německu díky imigrantům
2015-01-10 12:54 Liška jinak k tvé podpoře křesťanů na Blízkém východě se ráda připojím, pokud nezůstane jen u tvých slov ;-)
2015-01-10 12:53 Liška Ahoj Honzo, to je věc názoru. Nevím, jak může běžný Francouz za politiku své země. Já a se mnou další statisíce jsme také Zemana nevolili a musíme snášet jeho odpudivé chování a jednání. K tomu, že je to jen "menší lapálie": je to největší teroristický čin ve Francii za poslední desítky let.
2015-01-10 09:10 honzah Radši bych šel vyjádřit podporu statisícům zabíjených a pronásledovaných (nejen) křesťanů na Blízkém východě, tohle je jen mediálně vděčná menší lapálie. Rodinám upřímnou soustrast, podporu jejich politicky nezodpovědné zemi vyjadřovat nebudu.

Alba

Autor URL Externí galerie

Zápisy

Autor URL

Zpět na seznam akcí