| Datum |
Autor |
Text |
| 2012-01-08 09:31 |
Jirk@ |
Super, spojíme se a něco vymyslíme, díky moc za nabídku! |
| 2012-01-08 09:23 |
Hippina |
Kdyby byl zajem, tak mam par tipu na chaty, kde by se dal Silvestr slavit pristi rok a mozna i za trochu mensi rozpocet. Taky casto neco organizuju, tak uz mam takovou mensi databazi ubytovani. |
| 2012-01-07 22:03 |
Jirk@ |
Tak už je zápis skoro finální. Kompletní je také konečně i seznam účastníků a platby nezúčastněných vráceny na zálohy. Rozpočet akce se vyšplhal až na 117 tisíc korun, to asi hned tak nepřekonáme, no možná za rok:D |
| 2012-01-05 12:36 |
Marton |
Když vidím některý fotky, tak je možná škoda, že jsem odjel tak brzo. Na druhou stranu, noční závod v Bedřichově se taky podařil :-) Na viděnou na horách, nebo v nějaký postSilvestrovský hospodě ;-) |
| 2012-01-05 10:11 |
Mája76 |
Taky vydařené fotky :-) |
| 2012-01-04 22:09 |
Petulinda |
Kocouřiiii, moc se mi po Vás stýská:-(( Fotky jsou supéér:-DD |
| 2012-01-04 22:05 |
Kacenka1306 |
To jsou super fotky, Oto. Díky moc, ze jsi to tak krásně zdokumentoval :) |
| 2012-01-04 19:41 |
Ota |
Vážení a velevážení,nahrál jsem na web pár fotek ze silvestra, tak mrkněte... :)link na picasu: https://picasaweb.google.com/116906419066009916045/SASilvestr2011?authkey=Gv1sRgCO7OzdWvoJ_TSw |
| 2012-01-04 10:19 |
Kacenka1306 |
Chybíte mi kocouři už se těšim,až vás uvidim, strasně se mi stejská |
| 2012-01-04 10:18 |
Kacenka1306 |
Kocourova nová profilovka aaaach, uplne presne ho vystihuje :) |
| 2012-01-04 09:23 |
Mája76 |
Já jsem stále duchem na horách a s vámi, takže se do práce musím nutit. Ano, už by se mohl začít plánovat další Silvouš, už teď se těším :-D |
| 2012-01-04 09:20 |
Mája76 |
To pampelucha: to stěhování pokojů ještě nic nebylo oproti tomu, když přijel zbytek lidí a měli jsme obsazené pokoje, ale důležité, že se to vyřešilo a při tak skvělém pobytu jsem na to již zapomněla :-) |
| 2012-01-04 08:55 |
magda st |
Souhlasím s pampeluchou, akce se nakonec vydařila po všech stránkách!! Kam pojedem příště:-)? |
| 2012-01-03 17:52 |
pampelucha |
jo a mimochodem registrujete Kocourovu novou profilovku?;DDD |
| 2012-01-03 17:18 |
pampelucha |
Mě se teda taky pěkně stýská.. Jirko, fakt se to povedlo a to jsem tomu zpočátku moc nevěřila, njn, to jsme my raci:)) Počasí jsi nám taky objednal moc hezké a že v neděli pršelo? To asi hory plakaly, že už jedeme pryč;DJo a taky dík, žes nás nezaškrtil při tom stěhování pokojů a všem, kterých se to týkalo, taky dík, že nepropadli panice a neubili nás hůlkama, které někteří drželi v ruce;DJo a ještě koukejte Nelce vrátit ty kruhy... teda uši!!:DD |
| 2012-01-03 15:55 |
Jirk@ |
Nelka: přepošlu večer, co psala Hippina, teď nemůžu najít v kterým mailboxu to mámwhafik: Terko, vítej na SA! přemýšlím, jak tě zařadím mezi účastníky akce:-)) |
| 2012-01-03 13:09 |
Hippina |
Taky jsem jeste porad duchem na horach, i kdyz nam zitra prijde inspekce, tak se musim rychle oklepat. Proto jsem uz dnes sesmolila zapis svych dojmu a poslala Jirkovi - uvidime, jestli projde cenzurou. :-) |
| 2012-01-03 13:07 |
Hippina |
|
| 2012-01-03 12:24 |
nelka |
Já taky děkuju za krásný Silvestr, ještě teď mám úsměv na tváři ze všech zážitků, hi hi :-)Jirko vše mi naposílej, mám ještě volno, zkusím to dát dohromady. Ztráty a nálezy:- černá čepice s bílými a červenými čárami, které v celku tvoří kosočtverce, he he- černá čelenka, tentokrát bez kosočtverců- Otovy noty (má Lucka).- Paruka - paní Kelišová...- obvaz - ten bych věnovala Kačence ;-) Stále postrádám uši :-( |
| 2012-01-02 23:25 |
Kacenka1306 |
mě se taky stýská, já chci zpátky... |
| 2012-01-02 23:18 |
Quido |
Lidi me se tak styska.. Nezalozime si kibuc? |
| 2012-01-02 20:57 |
Ota |
parádní akce, díky všem a hlavně Jirkovi. Dobrá práce předsedo! Tak zase někdy na další akci... A jestli platí "jak na Nový rok, tak po celý rok", tak se máme na co těšit :) |
| 2012-01-02 16:15 |
Jirk@ |
Óká. kdo máte chuť sepsat nějaký zápisky, i fragmenty, pošlete mi to na jirka@spolecneaktivity.cz nebo jakkoliv jinak, udělám z toho o víkendu syntézu, ocenzuruju:-)) a případně dopíšu zbytek, co si budu pamatovat. a pak už se asi začne plánovat přístí silvestr, protože jak jsme včera na jedné fajn boudě zjistili, rezervace se už dělají |
| 2012-01-02 15:55 |
Kacenka1306 |
Markét, dík moc, jsem fakt ráda, že sis to užila, ale bez ostatních zúčastněných maškarníků by to nebylo ono. Tímto chci zase já poděkovat všem, kteří se tý naší atrakce zúčastnili a přispěli. Díky Nelčo, bez kasičky by to nefungovalo :) a taky všem ostatním, co nemají rádi převleky a dokázali se odvázat a navliknout se do toho, co jsme na ně přichystali :D |
| 2012-01-02 15:49 |
Mája76 |
Jirko, jen co se k tomu dostanu, dám sem fotky. Jsem ochotná napsat část zápisu bez Sněžky, ale s bojovkou |
| 2012-01-02 15:46 |
Mája76 |
Nikdy jsem nazažila tak skvělý Silvestr jako tento, Jirko, moc díky za super atmosféru a také díky skvělým lidem, které jsem potkala a zároveň se tímto loučím s těmi, se kterými jsem se nestihla rozloučit a doufám, že všechny potkám na nějaké akci během roku. A ještě chci poděkovat za organizaci maškarního, to byla naprostá bomba!!! Díky Kocoure a Kačenko!! |
| 2012-01-02 13:26 |
Cacorka |
Ahoj všem, i já se ráda připojuji. Akce se mi moc líbila a určitě hlavní díky patří Jirkovi, který na přípravě akce a vůbec na organizaci SA tráví tolik volného času. Jsem ráda, že jste mne vzali sebou. Díky a hodně štěstí do nového roku. Brzy na viděnou. Hanka |
| 2012-01-02 12:09 |
Jirk@ |
Díky Vám všem se akce tak náramně vydařila! Byli jste skvělý, 1*. díky!Dneska v 7 ráno jsem sjížděl Zahrádky a místama už nebyl sníh, fakt nám to počasí vyšlo...Jen pár věcí na závěr:1. zápis z akce: Nelko dáš to celé? nebo je někdo ochotný sepsat třeba jen část? pro přístí generace:) dám dohromady zápis z prvních neoficiálních dní a výletu na Sněžku. 2. posílejte odkazy na fotky nebo nahrajte výběr přímo k akci3. našly se na chatě 4 opuštěné kšiltovky, kdyžtak se hlašte, mám je na "centrále" :) |
| 2012-01-02 10:56 |
extrajuice |
Moc vám všem děkuji za skvělou zábavu během silvestrovské akce. Ať se i další akce během následujícího roku 2012 také dobře povedou.:-) |
| 2012-01-02 09:15 |
Romulka |
Velký dík Jirkovi a všem super lidem, kteří se tam sešli! :-) |
| 2012-01-02 00:36 |
Petulinda |
Souhlasím s Kačenkou,bylo to úžasné.Díky Jirkovi za zorganizování a všem super Kocourům:-* Těším se na další akce v tomto roce:-))) |
| 2012-01-01 22:33 |
Kacenka1306 |
Bylo to úžasný, jako každá akce, ale tohle byla taková třešínka na dortě, něco extra super skvělýho. Klobouk dolů, ze jsi to tak zmáknul, Jiříku. Díky moc |
| 2012-01-01 22:20 |
TSenky |
Jirko děkujeme!!!a brzy naviděnou:-) |
| 2012-01-01 14:49 |
Hippina |
Jo, bylo to super a poznala jsem spoustu fajn lidi. Diky! Ahoj na nejake dalsi akci. |
| 2012-01-01 11:49 |
mich4l.b |
Bylo to skvělý! Díky Jirko. :) M. |
| 2011-12-27 18:45 |
Jirk@ |
Tak přátelé, domluvil jsem následující:rolba v 16h zůstává, rolba ve 20h se RUŠÍ a místo ní pojede kolem 13h.Rolba pojede od křižovatky nad parkovištěm u Javoru (pod 2 kotvama a sjezdovkama) ponese název "Jindřichův dům" - pan Dolejš.Čas ve 13h se nemusí úplně dodržet, protože pan majitel čeká na 2 dodávky zboží a původně s tím nepočítal, takže je možné, že přijdete později. Pokud byste věděli, že nestiháte volejte HNED mě, ať můžu vyřídit odjezd později, ale prosím počítejte s tím, že budu celý den na sjezdovce a nemusím slyšet mobil nebo mít dobrý signál:/Už mi hlavně nepište na web, jdem do sauny:o)Vemte si šátky... |
| 2011-12-27 18:34 |
Hippina |
Jak jsem psala, Misakovo auto (3 nebo 4 osoby)dorazi nejak po 3. hodine. Je lepsi mit rezervu - kdyztak do tech 4 sedneme nekam na pivo. Pak psala Kytka, ze dorazi autobusem o pul 4 a pokud extrajuice nestihne rolbu, muze se k nam taky pridat. |
| 2011-12-27 18:17 |
Jirk@ |
Kolik lidí pojede na tu 16h? Je tu někdo kdo přijede až na 20h... nerad bych tam pana majitele tahal pro pár lidí nebo nikoho. to už by bylo lepší poslat skutra.. |
| 2011-12-27 16:46 |
extrajuice |
to Michal:Tak já se připojím na ten skútr kdyz to pujde. Doufám že tam ve 14.30 dorazím do tý Pece. Jedu totiž autobusem z Jablonce nad Nisou a 3x cestou prestupuju.PavelPavel |
| 2011-12-27 15:19 |
Mája76 |
Tedy nerada bych, aby byla rolba ve čtyři zrušená, když už s tím počítám, busem do Pece přijedu po půl čtvrté. Byly určeny dva časy, tak jsem se tomu musela přizpůsobit. Aby se to na poslední chvíli měnilo? Souhlasím s Hippinou |
| 2011-12-27 14:27 |
mich4l.b |
Ahoj, budu si objednávat skútr na cca 14:30. Můžete se někdo přidat. M. |
| 2011-12-27 14:05 |
Kocour |
To by mělo být ono na 99.9 |
| 2011-12-27 11:42 |
Hippina |
No, my jsme s Misakem domluveni, ze pojedou ve 12 z Cerneho mostu a v Hradci me vyzvednou po 13 hodine. Planovali jsme to tak naschval, aby nam to vyslo na tu rolbu v 16, jak znely instrukce. Tak doufam, ze ta rolba pojede. Kdyztak zruste spis tu ve 20 - na veceri uz tam stejne vsichni maji byt, kdyz je ta polopenze, ne? |
| 2011-12-27 10:02 |
Karel-Billykid |
Ahoj, 13 hodin by bylo také v poho, teď ještě jestli to půjde. |
| 2011-12-27 09:57 |
Tom D. |
12 h je dost brzy. Raději tam budu 1/2 hodiny čekat než mít po cestě stres, že to nestihnu. Přimouval bych se za 13 h. |
| 2011-12-27 09:55 |
Tom D. |
|
| 2011-12-26 21:16 |
Cacorka |
ahoj všem vezměte si prosím sebou každý nějaký šátek na oči, kvůli hře, kterou s Nelkou chystáme.Díky Hanka |
| 2011-12-26 19:26 |
Karel-Billykid |
Ahoj, Já bych se také přimluvil za rolbu ve 12 hod.Bylo by to super.Těch 16 je docela pozdě.Dík |
| 2011-12-26 19:06 |
Jirk@ |
Přidal jsem aktuální fotky. Info o rolbě dám večer.NA PARKOVIŠTI ZAHRÁDKY (kolem autobusáku až nakonec) BY MĚLY BÝT REZERVACE pro naše auta NA CHATU DIMROVKA. A buď vám tam přímo zajistí levnějšího skútra (uveze 2 lidi, ale věci pro celý auto) za 350Kč anebo volejte skútrtaxi - číslo 604 163 229! |
| 2011-12-26 18:26 |
Jirk@ |
Ahoj, časy příjezdu nikdo nevyplnil a víc jsem nesledoval, takže jsem nechal časy rolby, tak jak byly původně, když to nikomu nevadilo. ale zeptám se určitě majitele a dám vědět... |
| 2011-12-26 17:06 |
roman.cervenka |
I já se přimlouvám aby přijela třeba už ve 12:00 |
| 2011-12-26 14:23 |
Tom D. |
Jirko, dle tabulky pojedou 4 auta ve středu ráno/dopoledne. Nemůže ta rolba místo v 16 h přijet třeba ve 13 h? |
| 2011-12-25 18:44 |
Jirk@ |
Romulka jede jako náhradník na druhé místo, ale jen na víkend. |
| 2011-12-25 17:46 |
Jirk@ |
Počítám s tebou! |
| 2011-12-25 16:48 |
sharrow |
Nejde se mi přihlásit se přes tlačítko, ale rád bych zabral jedno ze dvou volných míst. |
| 2011-12-24 10:43 |
Jirk@ |
Takže přátelé, užívejte svátky!Ale zpět k akci... domluvte si včas ty odvozy nebo zajistěte místenku, pokud byste jeli busem..Část lidí jedeme na chatu již dřív, konkrétně já, Marton, Lucísek, Ivana v pondělí a pak 8 lidí přijede v úterý. Kdokoliv může zůstat do pondělního rána 2.1., pokud extrémně nespěcháte na ráno do práce, jedou 2 auta.Po příjezdu v po večer hodím na web ještě nějaký pozdrav z místa a dodatečné info, pokud bude potřeba doplnit. Hlavně počítejte s tím, že naše zaplacená rolba vyváží věci jen ve středu 16.00 a 20.00, takže mi nahlašte jaký časy chcete využít, aby tam třeba na některý čas nejeli zbytečně. Místo nakládky upřesním. Budu tam oba časy osobně a nějak vás posbírám.Parkovací místa budou rezervovaná, ještě doplním info, na jakým parkingu a na koho.Od pondělí budu na mobilu podle signálu na horách, večer by to neměl být problém. Pokusím se reagovat i pondělí a úterý večer na netu. |
| 2011-12-23 18:09 |
Hippina |
Jsem na tom uplne stejne jako Cacorka. Do Pece jedu s Misakem, ale zpet budu potrebovat uz v nedeli. Kdybych se k nekomu na zpatecni cestu vesla, budu rada, jinak holt pojedu autobusem.Co se tyce anglictiny - jsem ucitelka a prekladatelka anglictiny, tak kdyz vsichni tak touzi po anglicke konverzaci, muzeme zalozit anglicky mluvici krouzek. :-D |
| 2011-12-23 15:24 |
Cacorka |
Ahoj mohla bys poprasit nejakeho ridice,ktery jede v nedeli zpet do Prahyn a ma volno v aute, aby mne vzal take? Tam pojedu s Misakem,ale on tam zustava az do pondeli. Take je tu moznost jestli nekdo chce jet zpet az v pondeli a jede s ridicem, ktery se vraci uz v nedeli, mohli bychom se vymenit. Dekuji za pomoc. Hanka |
| 2011-12-23 08:22 |
Tom D. |
Já se také těšil, že si procvičím angličtinu. :-( |
| 2011-12-22 13:38 |
lucisek1 |
Super,už se těším na pokec v angličtině. |
| 2011-12-21 12:19 |
Mája76 |
Masoud není Čech? Tak to bude o zábavu víc, aspoň se procvičím v angličtině :-) |
| 2011-12-21 07:22 |
Tom D. |
To Jirka: Já ho klidně vemu, jestli jede ve středu. |
| 2011-12-20 22:05 |
Jirk@ |
Kdo může vzít Masouda z Prahy? Teď jsem mu psal v kolik může odjet z Prahy. Doufám, že pro něj někdo budete mít místo... vycházím z tabulky na googlu.jsou tam všichni řidiči? (vidím tam jen 5 aut na 25 lidí na 26.12. )díky |
| 2011-12-20 21:23 |
roman.cervenka |
Jasan na stavbu iglů se moc těším. Už se hlásím :-)) |
| 2011-12-20 12:44 |
Mišák |
Nějakou lopatu bych mohl vzít:-) |
| 2011-12-20 12:43 |
Mišák |
Iglů postavíme a odvážlivci tam mohou třeba přespat. |
| 2011-12-17 13:24 |
Mája76 |
Jinak kdo by měl zájem se přidat k nám na pokoj místo Ivon, může učinit. Jinak se pořeší na místě :-) |
| 2011-12-17 13:14 |
Mája76 |
Postavit iglú je dobrej nápad, šla bych taky do toho, stavěla jsem nanejvýš sněhuláka, ale chata je chata :-D |
| 2011-12-17 10:18 |
Honzük |
Takže pokud má někdo zájem obsadit moe místečko, nechť tak s klidným srdcem učiní... :( |
| 2011-12-17 10:16 |
Honzük |
Zdar vespolek, je mi naozaj l´úto, ale musím zrušit pobyt, místo toho si budu bohužel až do pátku užívat "předsilvestrovskou" akci v Bruselu... :( |
| 2011-12-16 20:56 |
magda st |
pokud bude z čeho,hlásím se na stavbu iglů,chtěla jsem to vždycky zkusit:-) |
| 2011-12-16 17:07 |
Jirk@ |
Chce to přípravu, buď pilu nebo lopatu podle toho, jakým způsobem budem stavět...http://www.svetoutdooru.cz/clanek/?106572-postavte-si-igluhttp://www.kpt.sk/clanky/sypane-iglu.htmlhodně bude záviset na sněhových a teplotních podmínkách na místě |
| 2011-12-16 16:12 |
Kacenka1306 |
jo super nápad, klíďo pujdu stavět :) |
| 2011-12-16 16:07 |
Jirk@ |
Lidi, co takhle postavit iglú? odvážlivci otužilci by tam pak mohli přespat:DD |
| 2011-12-15 16:51 |
Jirk@ |
Jasně. Platby dnes dorazily od všech, my se interně jen domluvíme, kdo to pošle... |
| 2011-12-15 15:36 |
Ludek |
Pokud je akce plná, přihlásil se náhradník za mne i za "zkádrovanou" Ivon, asi nebyla v té správné straně :) Takže to dobře dopadlo a já bych mohl své peníze dostat zpět. Nikdo krom "politických" vězňů trpět nebude, naopak :)))) Já fandím všem a věřím že si to užijete :) |
| 2011-12-15 09:37 |
Martin LP |
Vazeni a mili, i z dalekeho zahranici mi to nedalo se kouknout na nase SA a co to nevidim? Proste AKCE JE OBSAZENA! Holt 35 lidi je totalni maximum a konec! Jen tak pro info - ja navrhoval pred dvema mesici Silvestra pouze jen pro 15 lidi ... budte radi za tech 35 lidi. A s lidmi, se kterymi se na Silvestra neuvidite se muzete vidat cely rok 2012 :-) |
| 2011-12-15 09:07 |
Andrea B. |
Já jen nechápu, proč se to tu pořád pitvá a proč pak Jirka poslal email, který poslal a který tady ani nevidím :( Je dost smutný, co z toho vzniklo za debatu a myslím, že to nikdo nechtěl. Jen jsme se snažili domluvit na základě toho, co tu bylo původně psáno. Podmínky se změnily, takže asi není co řešit dál. Nevyšlo to, mrzí mě to a to je asi vše. |
| 2011-12-15 01:24 |
josito |
Vidím, přátelé, že diskuse k této akci přechází do naprosto emotivní roviny, což je škoda. Jirka má svoje důvody, proč kapacitu nelze jen tak navyšovat nebo proč neumožnit lidem přijet jen na kratší dobu - není to Jirkův výmysl, ale respektuje to určité požadavky majitelů chaty. Tohle všechno by Jirka dotyčným na srazu vysvětlil, tedy kdyby tam dorazili. Ano, je to škoda, že nemůžou jet všichni, kteří by chtěli, ale bohužel je to tak, chata není nafukovací a sehnat ji byl pro Jirku nadlidský úkol. Proto Jirku, prosím, maximálně respektujte. Má s tím spoustu práce, kterou, stejně jako my všichni dělá ve svém volném čase. Mrzí mě Pepo, že to chápeš tak, že tam někdo někoho nechce, protože sám víš, že každá akce je otevřena všem pohodovým lidem. Ano, Andrejko, je škoda, že část z nás si letos bude muset užit Silvestra jinde. Příští rok můžeme začít zařizovat silvestrovskou akci dříve a může to dopadnout úplně jinak! Pokud by nám v tom chtěl nekdo pomoci, napište to radě, budeme jedině rádi. |
| 2011-12-13 22:24 |
Andrea B. |
Pepo, naprostý souhlas. Je mi líto, jak to dopadlo a některé důvody chápu, jiné ne. Každopádně už nemá smysle se v tom šťourat, stejně se nic nezmění :) Všichni si to určitě užijeme, i když každý jinde :)))) |
| 2011-12-13 20:34 |
Pepa |
Holky diky za podporu! (jste fakt zlaticka;-´), ale myslim, ze budu mluvit za nas vsechny, kterych se to tyka, ze uz se nehodlame nikoho doprosovat, kdyz nas tam nekteri jedinci nechteji...Je to Jirkuv web a Jirkova akce, a tak ma plne pravo si to udelat dle sveho a pozvat kolik (a jake) lidi chce, asi uz to nema cenu dale resit. |
| 2011-12-13 15:25 |
Jirk@ |
Kapacita se teď navyšovat nebude. Je to názor rady a většiny hlavních organizátorů sdružení.Dále prosím všechny, abyste se závažně dopsali do googlu, kdo chcete přijet dřív (po 26., 27.). Zredukoval jsem rezervaci jen na 1 pokoj, neboť sem o dalších uvažujících nevěděl. Po víkendu bych rád oznámil finální počty, ať v tom neděláme zmatky, a dal vědět, jak se to bude hradit, aby si to pak někdo den předem nerozmyslel, ale nemuseli jsme blokovaná doplácet. Jináč nemůžu najít, jestli jsem to psal v popisu, ale každý dostanete na akci dárek - už se vyrábí, tak se těšte !! (kdo už ví, prosím neprozrazovat, kuju:-) |
| 2011-12-12 13:15 |
Petulinda |
Taky se přidávám do diskuze a souhlasím s Verčou:-)) |
| 2011-12-12 00:43 |
Kacenka1306 |
kdyby tady bylo tlačítko like jako na facebooku, tak to tam Verče hned kliknu, protože s tím, co sem napsala naprosto do puntíku souhlasim :) |
| 2011-12-12 00:39 |
pampelucha |
Tak já také přispěju do diskuze, jakožto účastník této akce (který platil v předtermínu);)vyjadřuji tedy svůj názor (jak Jirko píšeš, naše názory jsou prioritní): Jsem pro, aby ti čtyři zasloužilí členové SA ;) přijeli za námi na Silvestra, myslím, že zde najdou kamarády, kteří je klidně ubytují u sebe na pokoji na karimatkách, já osobně jsem ochotná se na jednu noc klidně uskrovnit (je otázkou, jestli se vůbec půjde spát;D). Navíc myslím, že čtyři lidi navíc se ve společenské místnosti ztratí, aspoň uvidíme, jak pevné "švy" ta chaloupka má;D |
| 2011-12-11 19:42 |
Martin LP |
To Kytka 76 - odpověděl jsem Ti soukromým vzkazem a bude dobré, když se tato informace nebude nikde šířit. Děkuji za pochopení. |
| 2011-12-10 14:56 |
Mája76 |
Jirko, co je s Ivon, již není mezi účastníky? Tím pádem by pak bylo u nás jedno místo v pokoji volné. Tady to začíná být nějaké divoké, já si tedy rozhodně nehodlám kazit konec roku :-) |
| 2011-12-08 18:14 |
Jirk@ |
Quido: Mišákovy bojovky jsou vždycky vypečené, takže myslím, že se máme i letos na co těšit. (samozřejmě účast dobrovolná..)Obecně si myslím, že bychom mohli změnit tón a nemuseli bychom si tu ten konec roku kazit, protože všechno se může řešit v klidu :-)Čeká nás spousta super zážitků na téhle akci nebo ne?! |
| 2011-12-08 13:56 |
Ludek |
Prostě jste tam Andrejku, zlatíčko moje (i když se vlastně neznáme a známe), pustit mohli! :) hofk |
| 2011-12-08 13:55 |
Ludek |
Mě se líbí jak furt řešíte kam se lidi vejdou a do restaurace v Praze na sraz přijde ani ne polovina přihlášených i když jim tam jezdí MHD, takže do Krkonoš to jistě žádný nával nebude :))) |
| 2011-12-08 13:55 |
Ludek |
Ale mě do toho nic vlastně, já se odhlásil. Raději. |
| 2011-12-08 13:21 |
Quido |
Ja jsem to pochopil tak, ze ti co by prijeli navic, by byli ubytovani na ukor prostoru ostatnich a chapu Jirku, ze tezko rozhodovat ve prospech jednech na ukor druhych, kdyz se neda odhadnout jak se vejdeme. Navrhuji vyckat jak probehne prvni noc a dalsi den vam sem dame vedet, az se v realu uvidi jak se vejdeme a kolik lidi bude ochotnych se uskrovnit ve prospech dalsich navstevniku. Dopredu to tezko po nekom chtit. Chapu, ze si asi nechcete domlouvat Silvestra az na posledni chvili, ale neni jak to domluvit jinak.Kdo se boji bojovky nemusi jit, ale Mysak ma jiz zkusenosti. Take se mi to na poprve moc nezdalo, ale o zadne nebezpeci neslo a vsichni si to minule pochvalovali. |
| 2011-12-08 12:35 |
Andrea B. |
No, možná všichni čekali, až zahájíš diskuzi s možností přihlášení se "jen" na víkend. Mě, bohužel, už dovolenou v práci nedají na celý pobyt, jinak bych jela. V pořádku. Je mi líto, jak to nakonec dopadlo, protože jsem se tam dost těšila a nejen já, ale jsem ráda, že je aspoň řečeno konečné stanovisko a asi nemá smysl to dále rozvíjet. |
| 2011-12-08 12:28 |
Ludek |
:) koukám že se bavíte :) To je dobře. Ještě než skončí tento vypečený rok, je třeba jej trochu počechrat aby ten Nový byl takový jiný, LEPŠÍ :) |
| 2011-12-08 12:19 |
Jirk@ |
Andy, promiň, ale nikde nebylo napsáno, že se bude nabízet pobyt jen na silvestrovskou noc, ale pá-neděle. S tím jste přišli sami, cca 2 týdny zpátky a nic jsem vám nesliboval. Již 26.10. jsem psal "Pro všechny opakuji, účast pouze na víkend se bude řešit až pokud bude mít 35 lidí zaplaceno na 4 noci. Nespoléhejte ale 100%, že tato možnost tu bude. Záleží taktéž i na dohodě mezi účastníky, jelikož společenské prostory jsou omezené, je možné že ponecháme kapacitu na 35."Nikdo na to měsíc nereagoval, že by s tím nesouhlasil nebo na to měl nějaký názor!Nejsem v úplně lehké situaci:) Část lidí již od začátku tvrdí, že je akce moc velká, část, že se tam přes osobní ujištění majitelů najednou nevejdeme; pak je tlak od vás, kteří jste se rozhodli přijet jen na 1 noc a jen pokud budete moci jet právě ve čtyřech a úplně nerespektujete, že tu třeba jsou i další zájemci, kteří se o akci aktivně zajímají, přišli třeba i na sraz, přestože jsou v náhradnících.Nechci nikomu kazit silvestra a rozbíjet tady přátelstké vztahy, ale mám ze své pozice právo to rozhodnout sám, pokud se tu drtivá většina lidí k problému nevyjádřila, přestože příležitostí bylo fakt hodně. Prioritní je názor lidí, kteří již jsou na akci přihlášeni a mají zaplaceno a tím se budu řídit. |
| 2011-12-08 10:02 |
Andrea B. |
Jen malá poznámka - pokud organizátor akce ví, jak je chata velká a je jasné, že 35 lidí je strop, není moc fér sem pak do popisu akce psát, že v případě naplnění kapacity 35 lidí pak bude řešit příjezd lidí jen na silvestrovskou noc. Jsou tu lidé, co s tím počítali a těšili se, že stráví poslední noc v roce se svými přáteli. A pak, 3 týdny před Silvestrem zjistíme, že to padá a máme stopku a to na základě "malé chaty" + emailu, který tu napadá snad celý večer a opravdu by stál za to je nechat zarámovat :(((( |
| 2011-12-07 20:40 |
Jirk@ |
Ahoj všichni diskutující, doplnil jsem základní pravidla pobytu:-) Rozhodl jsem se na místo formou zápisu, vše dopsat k akci, aby veškeré informace byly na jednom místě. tak snad vám to tolik nevadí:)Opět opakuji, akce je naplněna, budou se obsazovat pouze uvolněná místa nebo za podmínek, jak je uvedeno nyní u akce.V případě zájmu bude možné udělat ještě jeden sraz v týdnu před vánocemi a spojit ho s nějakou "vánoční besídkou". A když se toho někdo ujme, budu rád... pokud se chcete nováčci více seznámit s lidmi na projektu, přijďte na jakoukoliv akci!Dále bych chtěl říct, že mi velice jde o to, aby akce proběhla v klidu a byli všichni spokojení. A věřím, že to tak bude:DJe ale hodně důležité následující: Pokud se něco neděje správně, tak je dobré to říct hned, když je možné to změnit. Zároveň je dobré se také zamyslet, než něco zkritizuji, co jsem sám pro danou věc udělal, aby byla jinak... Díky:) |
| 2011-12-07 17:20 |
diamondtree |
to Jirka: vidím, že toho máš naozaj dosť a tiež, že je to tu trochu divoké.. predsalen by som ale rada reakciu na moje dotazy. Alebo teda kontakt na niekoho na koho by som sa mohla obrátiť? Díky. Zuzana |
| 2011-12-07 15:21 |
Mája76 |
Ivon, schůzka splnila účel málo i z toho důvodu, že dost lidí nepřišlo, i když se měli účastnit,i pro mě to bylo zklamání, že jsem moc lidí nepoznala, s kterými budu trávit nějaký čas, tak není divu, že jste zůstaly jen dvě, někteří i s Jirkou šli na ty filmy, to se už předem vědělo, proto se taky posunul termín srazu. To že tam byli někteří chlapi, kteří se nepředstavili ani neprojevili, už o něčem vypovídá a to myslím, není povinnost organizátora navzájem představovat. S tím úkolováním bych to tak neviděla, někteří lidi se sami nabídli pomoci s programem. A myslím si, že když každý bude mít nějaký nápad, tak může poslat návrh Jirkovi a na místě se prostě rozhodne, co který večer. Je to zkrátka o komunikaci. Chápu taky, že je toho dost a Jirka je fakt vytížený, ale ty základní pravidla by to chtělo zveřejnit, jen musíme být trpěliví. To, že ani v popisu po výzvě řidičů, aby se napsali, není moc, je bohužel pasivita lidí. Ale myslím si, že jak se bude blížit odjezd, tak se to zaplní. Holt lidi mají i jiné starosti a taky Vánoce, šílenství s dárky, úklidy. Je fakt, že tolerance organizátorů musí být na místě :-) |
| 2011-12-07 12:31 |
Jirk@ |
Ahoj lidi, veškeré důležité informace jsem doplnil do popisu akce, to jsem psal. Pokud máte nějaké dotazy, pokusím se na ně odpovědět, jen jsem teď víc než je zdrávo vytížen pracovními povinnostmi, tak nemohu reagovat hned:/Rád bych veřejně požádal Ivon, aby ses trochu krotila v reakcích a permanentní kritice všeho. Už to překračuje určité meze, na které jsme tady zvyklí a nejedná se jen o tuto akci. A díky MartinoviLP za komentář.Jinak kapacita akce se dále navyšovat nebude nad rámec toho, co je uvedeno v popisu. Rozhodnutí jsem učinil právě teď. |
| 2011-12-07 10:57 |
Martin LP |
Ahoj Ivon a ostatní, může mně to být jedno, já se této akce nezúčastňuji. Přesto mně to nedá napsat pár komentů, které se netýkají pouze této akce, ale obecně fungování tohoto projektu. U každé akce se může organizátor zkritizovat pro plno nedostatků. Zvláště, pokud je na akci 35 lidí, tak se určitě najde plno nespokojených. Upozorňuji jenom na to, že my (organizátoři, administrátoři, ...) stojící za tímto projektem jsme lidé, kteří také chodíme do práce (někdy dosti náročné !), máme i své osobní, zdravotní problémy jako všichni "ostatní". Toto všechno děláme ve svém volném čase. Navíc v tomto předvánočním čase (uzávěrky, ...) jsme plně ještě více vytíženi prací. Navíc (a toto je zdůrazněné v FAQ !!) nejsme profesionální organizátoři !! Takže žádám vás všechny o toleranci, nemůžeme všechno dělat na 100%, někdy jsme rádi za těch 70% ... A počítejte s tím, že Jirk@ nemusí a nebude všechno řešit za vás. Jsme dospělí lidé, tak se starejme ... |
| 2011-12-06 13:41 |
diamondtree |
Ahoj Jirko, neviem presne ako to tu chodí, tak neviem, či tvoj príspevok bol určený mne, alebo tak všeobecne.. Budem asi čakať na to ako to dopadne medzi náhradníkmi, ale čo tie referencie? Poprípade pobyt od štvrtka, ak by teda bolo miesto? Díky za odpoveď. Zuzana |
| 2011-12-05 14:42 |
Jirk@ |
Účast navíc byla aktuálně povolena Magdě a Mišákovi, který pro nás připraví bojovku.O zaplnění zbylých 4 míst se teprve bude rozhodovat, ale určitě se bude respektovat pořadí náhradníků. mějte se! |
| 2011-12-04 20:55 |
diamondtree |
Ahoj, zeragistrovala som sa u vás až dnes a ešte som na žiadnej vašej akcii nebola. Napriek tomu by som mala záujem o silvestrovský pobyt. Neprihlásila som sa skor, lebo som čakala až sa naplní kapacita a budete potecialne riesit zaujemcov na menej dni, ako ste pisali. Mohla by som prísť až vo štvrtok.. Čo sa týka referencií o mne, poznám pár ľudí, ktorí s vami už na nejakej akcii boli. Mám ich poprosiť o referencie o mne? :-) POprípade má ešte zmysel sa snažiť, keď vidím, že povodná kapacita je uz naplnená? Zuzana |
| 2011-12-03 10:35 |
Jirk@ |
Zdravím, na základě diskuze na včerejším srazu jsem doplnil informace k akci-zejm. možnost prodloužení pobytu a předběžné rozhodnutí ohledně navyšování kapacity akce. Na sraz velká část lidí nedorazila nebo se odhlásila na poslední chvíli, upřímně mě ten nezájem docela zklamal. Na druhou stranu děkuji Kytce, Nelce a Cácorce a Romanovi za příslib pomoct mi se zajištěním společenského programu na večery. |
| 2011-12-01 17:38 |
Babetka |
|
| 2011-11-28 12:36 |
Petr H. |
Hodil jsem se do zůčastmím se, ale mohu přijet až 31.12. |
| 2011-11-22 18:27 |
Jirk@ |
Je tu 9 účastníků, kteří dosud nebyli na žádné akci SA. Prosím přijďte na sraz nebo jinou akci a komunikujte, případně stačí nějaká reference od jiného aktivního člena:-) díky |
| 2011-11-21 14:54 |
Jirk@ |
Zatím je od pondělí upsáno 7 lidí (z toho 2 s otazníkem...). Mám v tuto chvíli rezervováno 10 míst. Vše se dohodne na srazu, cenu zanoc teď nemám v hlavě, ale bude bez příspěvku na projekt, takže o něco nižší než za ty další noci. |
| 2011-11-20 12:05 |
Mája76 |
Taky se musím přiznat, že běžkách budu po x-letech, ale myslím si, že to pro mě bude snažší. Takže doufám, že se brzo chytnu, bude to pro mě zase premiéra :-) |
| 2011-11-20 12:02 |
Mája76 |
Jsem taky pro termín srazu 2.12.To Ivon: skvělé, že jsi se k nám přidala, tak jsme komplet. |
| 2011-11-16 16:53 |
pampelucha |
Jsem pro sraz 2.12. |
| 2011-11-16 15:01 |
lucisek1 |
2.12.jdu na jinou akci,tak dorazím kdyžtak později |
| 2011-11-16 12:41 |
Hippina |
Taky se primlouvam za setkani v patek 2.12., protoze ve ctvrtek se do Prahy nedostanu. Do Pece beru urcite sjezdovky (byla by skoda nevyuzit nekolika propojenych svahu), bezky sice mam, ale moc na nich neumim, navic doufam, ze se s nekym svezu, tak je asi nebudu tahat. |
| 2011-11-16 12:41 |
Ludek |
Jinak je to asi jedno. Tedy cesta. Hlavní je přeít a užít. |
| 2011-11-16 12:37 |
Ludek |
Za Poděbradama uhnout z hradecké dálnice pak na Kopidlno a Jičín - Trutnov samozřejmostí ;) |
| 2011-11-16 12:35 |
Hippina |
Ahoj, dik ze ses k nam napsala. Uz jsem myslela, ze se nikdo nerozhoupe. :-) |
| 2011-11-16 10:11 |
Jirk@ |
Na Pec se jede pres Trutnov, a sice je to delsi, ale lepsi cesta pres Hradec po dalnici. Jel sem tamtudy uz tedka vickrat..Mimochodem, rozmyslete si kdy prijedete na misto. Majitele nabizeji 2 casy, ktere si stanovime, kdy nam vyvezou bagaz rolbou. Dalsi jizdy by se musely priplatit a neni to levne. Taktez me kontaktujte, kdo chcete jet uz od pondelka, je to stale mozne, drzim zatim 2 pokoje. |
| 2011-11-16 09:54 |
Ludek |
Jinak k cestě z Prahy. Za Poděbradama uhnout z hradecké dálnice pak na Kopidlno a Jičín... to je mnohem lepší trasa... mám to vyzkoušené, jezdíval jsem na chatu za Jilemnici na Dvoračky a Benecko dost často... |
| 2011-11-16 09:46 |
Ludek |
Nově vzniklé pára Jirk@, co to je? A co pro nově vzniklá tria a kvarteta? Možná bychom to mohli ještě vylepšit. :) |
| 2011-11-16 09:46 |
Jirk@ |
Petulinda: tak pokud bysme jeden den dali trasu pres Snezku, tak po ceste bude minimalne 8 chat s horkymi napoji... to by byl dobrej maraton. ale trasy vymyslime na miste, podle toho jak se sejdou narocni a zkuseni bezkari:)S patkem 2.12. nemam problem, na ten vikend nikam nejedu. |
| 2011-11-16 09:46 |
Ludek |
páry, úklep |
| 2011-11-16 09:43 |
Ludek |
2.12. je OK |
| 2011-11-16 09:42 |
Ludek |
Zdar a dobré všem, já rozhodně beru poze běžky. také pojedu vozem a myslím, že bych měl nějaké to místo. Nechci ale dopředu slibovat.Luděk |
| 2011-11-16 00:28 |
Honzük |
taky bych navrhoval 2.12. den předtím bohužel pořádám večírek pro své ovečky... :) |
| 2011-11-15 23:06 |
Petulinda |
Ahoj,tez beru oboje lyze a preferuji spis sjezdovky, i kdyz bezky od hospudky k hospudce tez nejsou k zahozeni:-)Setkani by mne vyhovovalo spis 2.12.v patek... |
| 2011-11-15 22:22 |
Jirk@ |
Ahoj, beru oboje lyze, pomer dni, kdy na nich budu se rozhodnu az na miste podle snehu a pocasi. Bezkaru tu vidim vice.S auty se predpokladam domluvime v druhe casti prosince, ted je to mozna predcasne se tim stresovat. Prosim piste navrhy terminu srazu, osobne me vyhovuje ctvrtek 1.12., po vikendu zhodnotim reakce nebo dam do napadu... |
| 2011-11-14 09:33 |
lucisek1 |
Jen tak orientačně se ptám: kdo si bude užívat krásné krajiny v okolí na běžkách? |
| 2011-11-11 13:29 |
Cacorka |
Ahoj také nemám auto, jste ochoten mne někdo přidat do své posádky? Díky moc Hanka |
| 2011-11-11 09:34 |
Mája76 |
To Hippina: no dobrá, mám sice radši dvojlůžáky, ale co můžu dělat? :-) Ráda bych se k někomu přidala do auta, ale ještě počkám na místa odjezdu. |
| 2011-11-11 09:15 |
Hippina |
To Kytka76 a Zdenek Z: Na Zdenkovu zadost (aby mohl byt s pritelkyni na dvojaku) jsem nas dve prepsala na trojak. Tim padem je u nas jeste 1 misto pro holku volne. |
| 2011-11-10 13:33 |
Jirk@ |
V některých pokojích jsou patra přímo pod střechou, kde jsou přistýlky, leze se tam po schůdkách.Jinak co se týče obsazování pokojů. Dvoulůžáky budou předně určeny pro páry aktuální nebo nově vzniklé, takže se včas přihlašte;-) Finální rozdělení se udělá až na místě. CHATA JE VOLNÁ JIŽ OD 26.12. kdybyste někdo měl zájem, pište! mám přeběžně nezávazně blokováno 10 míst. |
| 2011-11-10 09:24 |
Hippina |
Super! Uz se tesim. :-) |
| 2011-11-10 08:58 |
Mája76 |
Hippino, napsala jsem se k tobě na pokoj, jestli souhlasíš |
| 2011-11-10 08:46 |
Hippina |
Jeste prosim, kdyby nekdo jel do Pece pres Hradec Kralove a mel misto pro me a lyze, rada prispeju na benzin a parkovne. Muzu vyjet kdykoliv behem dne, klidne uz po obede. |
| 2011-11-10 08:44 |
Hippina |
Ahoj, taky jedu, ale zatim nikoho neznam. Napsala jsem se na dvouluzak, tak jestli je tady holka, ktera je na tom podobne, klidne se ke mne pripis. :-) |
| 2011-11-07 20:57 |
Kocour |
Oki obi |
| 2011-11-07 18:19 |
Jirk@ |
PLNO:) Dejte si pozor ať pošlete penízky včas, to jest, aby byli v den splatnosti již na našem účtě. jinak se může stát, že už se znovu nevejdete, pokud vás systém vyřadí...Ale udělali jste mi radost!!:-) Hned jak se ustálí seznam účastníků, naplánujeme na začátek prosince předsilvestrovský srazík, oki? |
| 2011-11-04 10:26 |
Jirk@ |
Ahoj Martino, samozrejme ze bychom byli radsi, aby vsichni ucastnici meli ucet na SA. Je to osobnejsi, nemuselo by se to vsem libit, ze tam jede nekdo, o kom sem nemohou predem nic dozvedet apod. Podminkou teto akce je i ucast na nejake predchozi akci nebo predsilvestrovskem srazu. Akce je urcena prednostne pro registrovane. Pokud s tim tve kamaradky nemaji zasadni problem, tak at se zaregistruji. Jinak by se jejich ucast musela resit "mimo system" a to bych delal spis az ve chvili, kdyby opravdu zbyvala mista, ktera se nezaplni stavajicimi cleny. I proto tebe je to pak vetsi jistota, kdyz si akci zaplati pres vuj ucet samy, protoze pak si to jedna z nich rozmysli a castka by ti propadla. A neni to malo ze... Je to pak neprijemne resit...Tak se rozhodujte rychle:) Volných míst už je jen 9!A co se tyce pokoju, rozpisy jeste od majitelu nemam, ale nemel by to byt problem:) |
| 2011-11-02 13:03 |
Jirk@ |
Přišla opožděná platba za silvestr z UniCredit bank 2990 Kč, kterou nelze spárovat, není uveden SS.Dále bych chtěl bych připomenout, že snížená cena akce platila jen při uhrazení do 26.10., kdy tato částka musela v tento být na našem účtě; Tudíž se na všechny, kteří v tuto chvíli nemáte zaplaceno, vztahuje již vyšší cena 3150 nebo 3190. Systém nelze obejít. Dík za pochopení. |
| 2011-10-26 14:27 |
Jirk@ |
Pro všechny opakuji, účast pouze na víkend se bude řešit až pokud bude mít 35 lidí zaplaceno na 4 noci. Nespoléhejte ale 100%, že tato možnost tu bude. Záleží taktéž i na dohodě mezi účastníky, jelikož společenské prostory jsou omezené, je možné že ponecháme kapacitu na 35. |
| 2011-10-25 14:57 |
Andrea B. |
Ahojky, pokud bych jela, což ještě nevím, co a jak bude, tak jen od pátku, tudíž na víkend. Tak ještě počkám, jak co dopadne :) Snad pak zbyde nějaké místečko .) |
| 2011-10-21 21:58 |
Jirk@ |
Díky, tak já myslím, že to bude v pohodě:)) reference se taky počítají:) |
| 2011-10-21 17:41 |
Hippina |
Díky. Fotku jsem uložila. Taky mi vás nezávisle na tom, že jsem si vás našla na netu, včera doporučil kamarád z Prahy, který s vámi slavil Silvestra vloni. Takže by na mě mohl dát reference, kdybych nestíhala tu předvánoční akci v Praze. ;-) |
| 2011-10-21 00:43 |
Jirk@ |
Ahoj, bude k dispozici seznam pokojů s možností se předem s někým domluvit, s kým chceš být na pokoji. Ostatní pak holt nějak rozházíme do pokojů až na místě:)Požavadek na to, aby na víkendové akce nejezdili úplně neznámí lidé, tu byl mnohokrát, a proto jsem to takto zavedli i u Silvestra. Nicméně na druhou stranu rozhodně nechceme, aby to bylo nějak diskriminující pro mimopražské nováčky.Pokud by ti vyšla nějaká jiná akce předtím, bylo by to fajn, ale jinak si prosím dej k profilu aspoň fotku. Šlo by to? díky:)S vyzvednutím v Hradci by neměl být problém, prostě se pak v tabulce na dopravu připíšeš k někomu do auta. Přes HK pojedou předpokládám všichni. Ahoj |
| 2011-10-20 20:44 |
Hippina |
Ahoj, jsem tady uplne nova - hledala jsem partu na Silvestra, protoze obe moje stare party poradaji uz pouze detske Silvestry. Chtela jsem se zeptat - jak to je se spanim, kdyz jeste nikoho neznam? Pribere me nekdo? Kdyby jel nekdo pres Hradec Kralove, kde bydlim, a mel misto, budu vdecna. Jinak asi pojedu busem.A posledni dotaz - podminkou je ucast na nejake predchozi akci. Vetsina akci je v Praze a v tydnu, tak si nejsem jista, jak to budu stihat. :-( |
| 2011-10-19 11:36 |
mich4l.b |
Já třeba zatím nevím, jak budu mít koncem prosince dovolenou. :/ M. |
| 2011-10-18 16:40 |
Mája76 |
Jirko, jsem určitě pro sraz, ale žádné středy nemůžu, jsem do večera v práci a určitě nemůžu žádné pondělí. Kromě těchto dvou dnů můžu kdykoliv. Navrhni víc termínů :-) |
| 2011-10-15 16:13 |
Mája76 |
Uff, jsem se lekla, že jsem něco propásla. Bohužel mě skolila viróza s horečkami, tak jsem se konečně dohrabala k PC. Chata vypadá famózně, se fakt těším, konečně se splní můj sen strávit silvestra na horách v chatě a doufám, že s prima partou lidí :-) |